Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
- Breuk:
- Mocht er een fout zijn in de materialen, dan treed dit altijd op na een korte draagtijd. In dit geval heeft u recht op garantie en zal 2 Love It het sieraad kosteloos vervangen. U kunt contact met ons opnemen via info@2loveit.nl. Stuur een foto ter beoordeling mee en vermeld de aankoopdatum en ordernummer in uw mail.
- In sommige gevallen komt het voor dat na deze tijd een sieraad een breuk vertoont. Dit komt meestal door onjuist gebruik, blijven hangen, (per ongeluk) aan het sieraad trekken etc. De garantie is dan vervallen. Indien mogelijk kunnen wij het sieraad voor u repareren tegen materiaal kosten. U kunt contact met ons opnemen via info@2loveit.nl. Stuur een foto ter beoordeling mee en vermeld de aankoopdatum en ordernummer in uw mail.
2. Verkleuring: hierop kan geen garantie gegeven worden evenals gold en silverplated sieraden.
Om zolang mogelijk plezier te hebben van u sieraad geven wij de volgende adviezen:
- Doe u sieraad af tijdens slapen, huishoudelijke taken, douchen, zwemmen, sporten en andere intensieve activiteiten.
- Draagt u het sieraad niet, ruim deze dan in een donkere, gesloten ruimte op. Hierbij kunt u denken aan een sieraden doosje, sieraden kast een lade.
- Water, de zuurtegraad van uw huid, transpiratie en het niet donker opruimen van u sieraad als u het niet draagt, kan het sieraad laten verkleuren.
Nog meer, uitgebreide adviezen, kunt u vinden het betreffende artikel in onze kennisbank.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@2loveit.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.